Beursdagboek Trader Guy 11 juni 2011, 09:50

...

Week nummer 6

11 juni 2011, 09:50 | Trader Guy | leestijd: 2 minuten | moeilijkheid: 4 / 12 | (0)


de Dow verloor voor de 6e week na elkaar, het is de langste dalingsgolf sinds 2002 en de Dow sluit dan ook nog onder de low van 18 maart dit jaar ... Ook de S&P 500, en de Nasdaq sluiten fors lager. En, er is meer ... de Euro weer onder de 1,44 USD, de T-Bond boven de 117 en de VIX die nu echt aantrekt. Aan alles is merkbaar dat het slecht gaat met de beurzen, het is wachten op die dag dat men met zijn allen op de verkoop knoppen drukt. Zoals ik al aangaf, de Dow en de SP 500 willen snel naar het 200-MA toe bewegen, vorige week dacht ik dat het nog via een tussenstation zou kunnen, maar zelfs dat werd ons niet gegunt ... Daarom zijn we met een beperkt verlies uit de kleine LONG gestapt en zijn we naar SHORT gedraaid ... We zien volgende week wel wat dat ons brengt ...

De AEX sluit op het laagste punt de week af, is ook meteen een laagste stand van dit jaar ... Kortom, ook bij de AEX zie ik weinig tot geen redenen om op herstel te hopen, zeker geen blijvend herstel ... De DAX kan ook doorzetten de komende week, hier verwacht ik snel een daling onder de 7000 pnt ... We zijn er nog niet, er kan dus nog wat vanaf. Echt snel gaat het niet trouwens, het is tot nog toe meer een gecontroleerde daling. Daarom blijft het opletten tot wanneer zoals ik al aangaf ieder op de knoppen gaat drukken ... In elk geval zitten we met de posities in de goeie richting, zowel bij Polleke, Turbo 10 als Turbo 25 ...

Wilt u ook onze signalen ontvangen? Aarzel dan niet ... Schrijf u in via deze link ... U ontvangt dan vanaf maandag ook alle updates en signalen ... Een goed weekend ...


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.