Beursdagboek Trader Guy 10 juni 2011, 18:27

...

Nu kan het leuk worden

10 juni 2011, 18:27 | Trader Guy | leestijd: 2 minuten | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


als je in ieder geval niet LONG zit, want de beurzen krak­en nu onder enkele belan­grijke niveaus, vooral op Wall Street is dat zo. Europa dat gis­teren een mooie tussendag kende doet ook weer mee, de AEX veegt alles van gis­teren van de tafel en sluit op een nieuwe dag- week- maand- en jaar low. Hoe erg­er kan het zijn? En dat met Wall Street dat ook verder onder druk staat. Een kalme dag maandag hier in Europa door 2e Pinksteren? Dat ken­nen ze niet op Wall Street, en als ze daar verder gaan dan zal het hier niet droog bli­jven natu­urlijk. Sterk­er nog, in een beurs met dun­nen han­del kan er veel gebeuren in een bepaalde richt­ing … De zone 325 – 328 komt eraan zo te zien. Een goeie 6 a 9 pun­ten nog dus, kan snel gaan eens de flow erin bli­jft … Van­mor­gen in mijn update zei ik het nog, let op de VIX die nog moet komen, wel … daar is die dan met een stand boven de 18.5 en de 20 komt snel in zicht … Ook zei ik, er komt een sessie op de Dow met 200300 pnt ver­lies, mogelijk vanavond al??? Wie weet want de Dow schree­uwt nu om dat 200-MA rond de 11.700 op te zoeken … Nog­maals, kan snel gaan …

De Euro lager, zelfs tot 1,435 nu, 2 dagen gele­den ston­den we nog 1,47 bij­na … De Olie komt nu ook vanaf de top terug, kan meer vanaf de komende dagen … Een belan­grijke sessie, zeg dat wel …

De ser­vices:
We zit­ten goed mee in de richt­ing, de posi­ties doen het goed. Zow­el Polleke, Tur­bo 10 en Tur­bo 25 scoren in deze ronde … We kijken al uit naar wat de komende week zal bren­gen … U kunt mee met onze sige­nalen … Bent u nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Tot later …



...

Opening wat lager

10 juni 2011, 08:52 | Trader Guy | leestijd: 2 minuten | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


de futures zakken verder, we staan met de SP Future weer in de zone 1280 – 1285 wat zwak is, om echt uit te breken is een SP Future nodig boven de 1300 pnt, en dan nog zit­ten we in de down­trend. er zal wel een 1312 – 1315 nodig zijn om de trend van omlaag naar omhoog te kri­j­gen. De vraag is of dat in deze zwak­te nog zal lukken … Omlaag ligt het nog open tot de bek­ende 1250 en voor de Dow Jones tot de 11.700 pnt. Ook dat is nog een behoor­lijk eind onder de huidi­ge standen. Het is wacht­en op een knaller omlaag, 300 pnt bij de Dow en zo‘n 30 pnt bij de SP 500. Je voelt dat die eraan zit te komen, zek­er nu de VIX nog alti­jd rond de 17 – 18 staat, daar kan boven de 20 extra trac­tie van­daan komen, daarom verwacht ik die sessie bin­nenko­rt. Dan kan er een tijdelijke bodem komen, en kan de markt zich her­pakken. Nu nog niet vrees ik, er zit nog genoeg dal­ing in het vat.

Door dat Wall Street nog verder omlaag kan, zal de AEX wel vol­gen, de index her­stelde gis­teren dan wel, iets wat ook wel eens mag na dagen van zwak­te, maar hou toch reken­ing met de 333 en 328 pnt de komende dagen. Zek­er als Wall Street en day off kri­jgt. Oplet­ten dus, de markt zal, of heeft al, de BULLS por­ren om wat te doen maar daar­na zal het mogelijk met een kater aflopen. We zijn dan ook zeer benieuwd naar wat er komt de komende dagen … Denk daar­bij ook aan de Euro die verzwakt tov de USD, maar dat komt door het uit­bli­jven van nieuwe QE door de FED die zegt dat niet meer te zullen doen. Span­nend, dat wel … En, er is natu­urlijk nog … De Grieken­land cri­sis … Hieron­der nog de grafiek van de AEX en de SP Future …

De ser­vices:
We zit­ten in de markt, vol­doende nu zelfs … Als niet lid kunt u nog mee met de posi­ties door snel in te schri­jven … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Voor Polleke, tur­bo 10 of Tur­bo 25 … Tot lat­er …

SP Future:
alt

AEX Index:
alt


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.