Beursdagboek Trader Guy 26 oktober 2014, 12:59

...

Markt blijft in enorm tempo op en neer gaan

26 oktober 2014, 12:59 | Trader Guy | leestijd: 4 minuten | moeilijkheid: 7 / 12 | (0)




De week was sterk, op Wall Street zelfs de sterkste van het jaar. De S&P 500 sluit vrijdag 14 punten hoger op bijna 1965 punten wat slechts nog 45 punten onder de hoogste koers ooit is. Op weekbasis wint de index 4,1% wat dan weer de grootste stijging van het jaar is op weekbasis. Ook de Nasdaq en de Transport winnen fors de afgelopen week. De vraag is nu of er nog meer in zit na sinds vorige week woensdag, slechts 7 beursdagen terug zeer stevige stijging op de beurzen? De S&P 500 gaat zo van de bodem rond de 1810 naar nu een slot op 1965 punten 155 punten omhoog wat meer dan 20 punten gemiddeld is per sessie. De komende dagen weten we meer, Wall Street gaat open om 14:30 en sluit om 21:00 de komende week in verband met de wintertijd die daar pas ingaat vanaf 2 november.

Bij de S&P 500 ligt er nu weerstand rond die 1960-1965 punten, steun nu de 1925-1930 punten. We richten ons vooral op deze niveaus de komende dagen, het zal ook de komende week wel weer snel gaan want aan tempo en volatiliteit ontbreekt het hem niet de afgelopen tijd op de beurzen. Bij de Dow Jones die ook goed voor de dag kwam letten we vooral op de 16.800-16.850 punten want deze index komt nu ook weer dicht bij die 17.000 punten aan. Krijgen we een lagere top? Zou heel goed kunnen nog altijd, wel stoot alles al heel ver door zodat een nieuwe test van de hoogste standen ooit er ook nog inzit, mogelijk na een korte terugval van enkele sessies. De Nasdaq komt weer heel sterk voor de dag, wel wacht er een enorme GAP sinds dinsdag na de opening ...

De AEX komt rond de 396-397 weerstand tegen nu, later is de 399-400 ook nog een zware hindernis maar de AEX maakt wel sinds de bodem vorige donderdag (16 oktober) een mooie stijging door die ook wel eens zou kunnen stilvallen rondom die 396-400 punten zone. Steun nu de 387-388 met daaronder weer meer problemen, de komende dagen kan de AEX wel weer eens snel die 388 op gaan zoeken, we verwachten het in ieder geval wel. De DAX komt dan ook eindelijk eens enkele dagen na elkaar terug, ook al was er vrijdag wel wat twijfel om door te zetten. Met een hoog Wall Street dat aan een correctie toe is zal het voor de DAX wederom lastig worden om verder omhoog te klimmen, zeker ook omdat er tussen de pakweg 8900 en 9100 heel wat weerstand wacht. We blijven de markten voor u volgen uiteraard, lees daarom op de website onze dagelijkse updates ...

De services:
We sturen de leden adviezen en tips via de SMS en de MAIL, elke morgen krijgt u een update bij Polleke, Guy Trading en Combi Trading voorbeurs. We werken per maand, elke maand nieuwe kansen dus steeds met hetzelfde startbedrag. Bij winst boekt u die over bij verlies vult u aan voor de eerste van de maand. Werkt zeer goed zo omdat we dan niet lang blijven zitten met posities en we altijd een frisse en nieuwe blik op de markt kunnen loslaten. De leden zijn sinds we deze strategie toepassen zeer tevreden daarover ...

Onze voorstellen, ofwel adviezen die u per mail en SMS kunt ontvangen zijn voor ieder mogelijk en gemakkelijk opvolgbaar. U kunt meedoen door lid te worden via de nieuwe aanbieding tot 1 JANUARI vanaf €39 ... Schrijf u in via deze link ... Of ga naar http://www.usmarkets.nl/abonnementen.html

Hierondere tabel met de resultaten over de maand oktober en het totaal overzicht over de laatste 15 maanden ... Daaronder nog de grafieken van het weekend (AEX, DAX, SenP 500 en de Nasdaq) ...

Overzicht services maand oktober en totaal aan winst:
TABEL MAANDSCORE OKTOBER c8735

AEX:
26102014 AEX ba220

DAX:
26102014 DAX 360df

S&P 500:
26102014 SPX bf3f2

Nasdaq:
26102014 Nasdaq 3cbfb


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.