Beursdagboek Trader Guy 27 december 2013, 09:13

...

AEX 400+ vandaag?

27 december 2013, 09:13 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 9 / 12 | (0)


voor­beurs zien we de 400+ al, kan dat wor­den uit­ge­breid in de loop van de dag richt­ing de 403 en tegen het einde van het jaar naar nog meer? We zullen het alle­maal zien, in ieder geval hebben we wel een echte ein­de­jaarsral­ly te pakken en die hebben we goed kun­nen voor­spellen via US Mar­kets. Sterk­er nog, we hebben er veel van kun­nen meep­akken via de ser­vices. Het jaar is nog niet voor­bij, nog 2,5 han­dels­da­gen te gaan en we bereiken dus de 400 pun­ten al. Doel voor de AEX begin 2014 zien we rond de 412 – 415 uitkomen, daar zou het wel even­t­jes kun­nen ophouden voor een tijd­je. Dat zien we daar wel, ook kan ik nu onmo­gelijk zeggen wat we daar moeten gaan doen. Wacht­en op het juiste moment is belan­grijk en dat zien we nu nog niet … De leden kri­j­gen uit­er­aard op tijd de nodi­ge infor­matie …

De ser­vice Sys­teem Trad­ing pakt in decem­ber maar lief­st 21,5 pun­ten winst op de AEX index waar­door we sinds 1 MEI al uitkomen op een plus van 87 pun­ten op de AEX. Dat kon met Turbo‘s of Boost­ers en met een inleg van slechts € 1500 tot € 2000 per instap op de index. Doen we met 1000 stuks alti­jd, dus vanaf 1 MEI komen we met steeds 1000 stuks uit op € 8700 winst. Niet mis om dat te behalen met zo weinig mid­de­len … Lid wor­den kan door u snel in te schri­jven, voor decem­ber begon gaven we aan dat het wel eens een hele mooie maand kon gaan wor­den, nu zou dat in jan­u­ari ook weer zo kun­nen zijn … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Kies voor Sys­teem Trad­ing …

AEX Index:
27122013 AEX df022

Dow Jones:
27122013 DOW eba60


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.