Beursdagboek Trader Guy 3 december 2013, 09:14

...

Markt loopt wat averij op

3 december 2013, 09:14 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)


het is allemaal nog niet veel, maar hier en daar zien we toch wat twijfels voor de dag komen. Opvallend was gisteren dat de Nasdaq de kar niet kon trekken en wat terug moest. De Dow Jones en de S&P 500 moesten alle zeilen bijzetten om de ronde getallen vast te kunnen houden. Zo sluit de Dow net boven de 16.000 punten, de S&P 500 net boven de 1800 punten. Het scheelt niet veel, maar het is gelukt zullen we maar zeggen. Vandaag zullen die grenzen opnieuw getest worden, breken ze dan kan de markt eventjes een terugval inzetten om zo vanaf een lager niveau een nieuwe aanval in te zetten op de hoogste standen van dit jaar. Dat lijkt me nu toch de opzet van hetgeen we zien, eventjes winstpakken hier en daar en daarna via mogelijk een eindejaarsrally naar een mooi en hoog jaarslot. We zullen het zien voor wat betreft Wall Street ....

De AEX twijfelde al een tijdje en wou niet boven die 400 punten kijken voorlopig, hier blijft nu de 393-394 en later de 389-390 belangrijk als steun. De 398 is een zeer zware weerstand geworden, gisteren opnieuw een test maar zonder uitbraak. Nu even mee met de rest, daarna ook voor de AEX een heropleving met een nieuwe poging richting de 400+ ... We zullen zien ...

Systeem Trading kon gisteren winst pakken op de LONG, we scoren heel goed met deze service waar er automatisch signalen af worden gegeven en die delen we dan met de leden. U kunt mee met deze service door lid te worden ... Er loopt een nieuwe aanbieding tot 1 FEBRUARI 2014 voor € 49 ... Nog geen lid? Schrijf u in via deze link ...

AEX Index:


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.