Beursdagboek Trader Guy 14 mei 2013, 08:57

...

Start week vlak

14 mei 2013, 08:57 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


gis­teren weinig beweg­ing, wel een poging omlaag maar die werd tegen het einde van de dag weg gew­erkt zodat we opnieuw ron­dom de hoog­ste stand van het jaar uitkomen met alle indices. Wat con­sol­i­datie dus momenteel, een moment waar men wacht op duidelijkheid ofwel een vol­gende beweg­ing die vol­gens mij vrij groot kan zijn. De vraag is welke kant op, omhoog lijkt me de weg te beperkt na de grote ral­ly, op Wall Street zek­er maar je weet nooit tot waar zo‘n extreme beweg­ing kan doorstoten omdat Wall Street met enkele belan­grijke indices op All Time High niveaus zit. Wel is het zo dat de Dow het een beet­je af laat weten na het bereiken van de 15.150 pnt vorige week, ver eron­der staan we nog niet maar het lijkt erop dat de rek er voor­lop­ig even uit is …

Kijken we naar de DAX dan zien we daar wat twi­jfel na de doorstoot tot de 8360 pun­ten vorige week vri­jdag, de FAX zou eerst onder de 8155 moeten ger­ak­en de komende sessies om de draai te beves­ti­gen, op zich lijkt dat heel veel maar tech­nisch bekeken zou de DAX op 1 dag wel makke­lijk 200 pun­ten kun­nen ver­liezen. Zek­er nu we merken dat de rentedal­ing in de Zuider­se lan­den stopt en we hier en daar weer wat min­dere sig­nalen waarne­men. De Spaanse beurs ver­loor gis­teren behoor­lijk …

De AEX moet dan eerst onder de 358 zakken, dan ligt de weg open tot min­i­maal de 354 en mogelijk daar­na tot de 348 … Kan ook bij de AEX snel gaan …

Via de ser­vices han­de­len we op de indices, u kunt mee met Polleke of Guy Trad­ing door lid te wor­den. Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link …

DAX:
alt


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.