Beursdagboek Trader Guy 28 december 2012, 09:12

...

Zondag vergadering over Fiscal Cliff ...

28 december 2012, 09:12 | Trader Guy | leestijd: 4 minuten | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


de laat­ste lood­jes voor dit moeil­ijke beur­jaar, en dat het moeil­ijk bli­jft lijkt me dan ook duidelijk want ziet u de beweg­ing van gis­teren op Wall­street maar eens, van diep in de min naar bij­na plussen enkel op het bericht dat er zonda­gavond een belan­grijke ver­gader­ing komt om mogelijk de Fis­cal Cliff te voorkomen. Of dat gaat lukken weet ik niet, dat weet nie­mand en ik zou er dan ook niet zomaar op inzetten voor het week­end begint. Wel weten we dat als ze eruit komen we met de AEX naar de zone 352 – 354 kun­nen woens­dag of don­derdag als de mark­ten weer volop van start zijn gegaan. Aan de andere kant kunt u zich ook voorstellen wan­neer ze er zondag nog niet uitkomen, en het geheel naar 2013 ver­schuiv­en. Kor­tom, wat kan ik hier van mak­en? Puur een gok om er iets mee te doen, oplet­ten dus …

Op dit moment let­ten we op de 346 voor de AEX, de index ondervind daar de nodi­ge weer­stand, de 347 heb ik een geruime tijd als hin­der­nis aangegeven, we zijn er nog niet boven ger­aakt momenteel … Ste­un bli­jft de 340 – 342 nog steeds, daar is de index bove­nu­it gebro­ken aan het begin van deze maand, de index kan dit niveau goed vasthouden momenteel. Ondanks de tegen­wind uit de VS door de Fis­cal Cliff perike­len … Bij de DAX het­zelfde, maar dan de 7600 pnt als uit­breekpunt, zolang de DAX daar­boven kan bli­jven dan is er niks aan de hand en kun­nen we ons nog steeds bli­jven richt­en op het ultime doel ron­dom de 8000 pun­ten … Voor wat betre­ft Wall­street, daar het­zelfde ver­haal nog steeds, geen voor­gang zo lang er geen duidelijkheid komt over de Fis­cal Cliff, wel is het zo dat de Dow Jones Trans­port index op punt staat om de boven­grens aan te vallen en te door­breken. Wel even oplet­ten nu, er kan snel een over­shoot komen met een zeer ste­vige sessie in de plus na Nieuw­jaar … We wacht­en zoals ik al vak­er heb aangegeven af, nu is er gewoon­weg teveel risi­co om wat te doen …

De Euro bli­jft sterk, de JPY verzwakt dan weer ter­wi­jl de USD dus sterk­er wordt ten opzichte van de JPY en verzwakt tov de Euro. Uit­er­aard is het dan zo dat de JPY tov de Euro behoor­lijk is verzwakt door de maa­trege­len die de BOJ heeft genomen om de economie te stim­uleren … Een reden dat de beurzen in Azië momenteel zo veel zijn opgelopen.

Hieron­der nog de aan­bied­ing voor 2013 voor de ser­vices, let erop dat we zeer gebrand zijn om komend jaar suc­cesvol te zijn … Ik zou zeggen, probeer het in elk geval tot 1 april, dan mist u het begin in ieder geval niet …

De ser­vices 2013:
Na een slecht jaar voor wat betre­ft de resul­tat­en van onze ser­vices richt­en we ons nu volop op het nieuwe jaar 2013. Dat met Guy Trad­ing en Polleke Trad­ing, ser­vices die al vele jaren lopen bij www​.usmar​kets​.nl en ook zeer suc­cesvolle jaren af hebben kun­nen lev­eren.

Uit­er­aard gaan we er alles aan doen om met een mooi posi­tief resul­taat te komen in 2013, want we kun­nen ons niet nog zo‘n slecht jaar veroorloven. Om u als ex-lid of nieuw lid van Guy Trad­ing, of Polleke te motiv­eren om weer aan te hak­en lat­en we u nu via een mooi gere­duceerd tarief inschri­jven voor 3 maan­den. Let wel, vanaf 1 jan­u­ari 2013 zullen we starten met 7.500 euro bij Polleke en Guy Trad­ing, en niet met 10.000 euro. Zo ligt de drem­pel nog wat lager voor u om deel te nemen met onze acties …

Voor Polleke is de aan­bied­ing nu 149 euro tot 1 april
Voor Guy Trad­ing nu voor 99 euro tot 1 april

Schri­jf u nu meteen in voor deze nieuwe aan­bied­ing via de link hieron­der …

http://​www​.usmar​kets​.nl/​a​b​o​n​n​e​m​e​n​t​e​n​.html

Grafiek AEX Index:
alt


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.