Beursdagboek Trader Guy 1 november 2011, 08:27

...

Niks RUST op de markt

1 november 2011, 08:27 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 10 / 12 | (0)


men zou haast denken, de cri­sis is over, we staan weer hoog met de beurzen, en de Euro is gered … Echter, als we naar de bor­den kijken van­mor­gen dan merken we meteen dat daar niks van waar is. De indices duiken weer fors omlaag en passeren meteen belan­grijke gren­zen. De DAX onder de 6000 pnt en de AEX tot rond de 300 pnt. Het gaat meteen weer om grote per­cent­ages. Blijk­baar was de over­shoot inder­daad enorm en vals, velen zijn er in de val getrapt. Wij niet gelukkig, maar we hebben het ook niet opti­maal gedaan omdat ik door voorzichtigheid slechts iets winst heb kun­nen boeken voor de ser­vices gis­teren. We zat­en goed in de markt, maar door de over­shoot naar 318 pnt was ik al blij dat de schade gis­teren werd weg gew­erkt en er iets winst kon wor­den genomen rond de ste­un (309310 AEX en 6250 DAX) … De kans dat het weer zou draaien was te groot. Mon­ey Man­age­ment noemt men dit, risco aan­vaar­den maar bin­nen de perken, en als je er niet zek­er van bent dan eruit stap­pen. We komen nu uit op Tur­bo 10 +23%, Tur­bo 25 +34% en Polleke +28% … Dat is vanaf 1 jan­u­ari 2011 en dat noem ik in deze mark­tom­standighe­den goed genoeg. We hebben geen onver­ant­wo­orde risico‘s genomen, in deze markt is 1 nacht ver­keerd zit­ten soms dodelijk, en dat willen we niet … Kor­tom, nu zit­ten we 100% CASH en kun­nen op een EXTREEM wel weer iets doen … U kunt dan mee natu­urlijk door lid te wor­den … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … En, onder­s­te­un­ing is nodig in deze markt, moeil­ijk­er als dit kan haast niet … Tot later …


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.