Beursdagboek Trader Guy 22 november 2010, 22:19

...

DOL DRAAIEN

22 november 2010, 22:19 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


Wall Street sleept er dan toch nog een slo­tral­ly uit vanavond, niet dat het in de plus sluit, maar wel dat we ver boven het laag­ste punt van de dag uitkomen nu … De tech­nolo­gie was daar­voor de motor, zagen we al vrij snel na de start in feite … De vraag is, wat nu? Ier­land dooft uit als een nachtkaars, de rente doet een klein stap­je terug en de BULLS wor­den weer wakker … Mor­gen wee een dag … Tot dan …


...

MARKT MAAKT DRAAI

22 november 2010, 13:15 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


het zag er goed uit, ieder blij, velen zagen dat de markt niet meer omlaag kon, de visie staat sti­jl omhoog als we het alle­maal mogen geloven. Con­clusie? We starten met hoop, maar alles draait gewoon naar waar het heen lijkt te moeten, omlaag dus. De sessie is nog lang niet over, maar het ziet er in elk geval min­der goed uit dan van­mor­gen toen de AEX aan de deur van de 350 wist te klop­pen, de DAX deed er nog een schep­je bovenop door de 6900 pnt even te door­breken, ook hier zien we nu zo‘n pro­cent lagere koersen op de bor­den staan. 

Ook de futures, die draaien naar rood, na sterk voor de dag te zijn gekomen deze mor­gen. De SP nu vri­jwel gelijk tot iets lager, de Nas­daq weet het nog even droog te houden … We zullen de open­ing van Wall Street af moeten wacht­en om ook hier een beter beeld te kri­j­gen, maar als Wall Street niet door die 11.250 pnt wil, dan zie ik het snel weer richt­ing die 11.000 pnt gaan … Tot straks …


...

HELP ... I NEED SOMEBODY HELP ...!!

22 november 2010, 09:05 | Trader Guy | leestijd: 2 minuten | moeilijkheid: 10 / 12 | (0)


wie is de vol­gende die om hulp zal schree­uwen? Dat is de vraag natu­urlijk, het zet de mark­ten vooral niet onder druk, er kun­nen 2 din­gen gebeuren in dit geval. De hulp is er, dus iedereen is blij, vooruit met de geit … of men kan logisch na gaan denken en zich toch een keer de vraag gaan stellen, wie zal dit alles gaan betal­en lat­er? Onze min­is­ter de Jäger zegt gewoon doo­dleuk, het kost ons NIKS, Ier­land betaald bin­nen 4 jaar alles keurig terug … Hoe grap­pig kan iemand wel niet zijn? Ik zou zeggen, bestudeer de sit­u­atie even goed, en zie eens waar de kern van het prob­leem ligt? Dan zal meneer de Jäger ons met een geheel ander com­men­taar moeten bedi­enen hoor!!

En née, het bedri­jf­sleven zal dit ook niet terug­be­tal­en, wees gerust, die gaan zodra ze veel meer belastin­gen moeten betal­en zek­er niet in het rege­nachtige Ier­land bli­jven waar­door het land alleen maar meer prob­le­men gaat kri­j­gen … We kun­nen er wel een boek over schri­jven, maar wat opvalt van­daag is dat men wederom blij is met een dode mus …

Sen­ti­ment:
Sim­pel, nooit zo posi­tief geweest hier op onze site, 44% is voor deze week BULL­ISH, slechts 23% is BEAR­ISH … De rest is NEU­TRAAL. Er deden 1200 beleg­gers aan mee deze week. Ook zijn tal van anal­is­ten niet kapot te kri­j­gen met hun BULL visie, gis­teren bij Har­ry Mens was er een die zelfs durft te zeggen dat er in aan­de­len nu totaal geen risi­co zit … Leuk dit, want hoe groen moet het gras wel niet zijn nu? Oplet­ten dus, want dit gaat niet goed aflopen vrees ik …

De ser­vices:
Zorg dat u erbij bent, we hebben alles CASH gemaakt, en gaan weer een instap zoeken. Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … 

Dan nog een paar nieuwt­jes, dins­dag om 19:00 ben ik te gast bij de online sem­i­nar (dus via inter­net) … van de Telegraaf, samen met Royce Tosrams. We gaan er over de markt, en onze visie een dis­cussie voeren … Zorg dat u op tijd bent ingeschreven … Schri­jf u meteen in via deze link … Want, vol is vol natuurlijk …


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.