Beursdagboek Trader Guy 7 augustus 2010, 12:06

...

MOEILIJKE WEEK

7 augustus 2010, 12:06 | Trader Guy | leestijd: 4 minuten | moeilijkheid: 7 / 12 | (0)


update zondag 12:00
Over de AEX, heb ik een video­analyse opgenomen voor u, 
klik op deze link om deze te bekijken …

over de gehele week bekeken zien we nogal wat ver­schillen bij de indices, Wall Street sterk, de AEX zwak en de DAX die ook redelijk de week uit gaat. De AEX wint 0,5 pnt, de DAX weet er 111 pnt bij te zetten na het ver­lies van vri­jdag, en de Dow Jones wint 187 pnt op week­ba­sis. De S&P 500 pakt dan weer 20 pnt, ter­wi­jl de Nas­daq 33 pnt wint en de Trans­port index maar met 35 pnt op weet te lopen. 

Een verdeelde markt dus, het is nu de vraag wie er gelijk heeft, al werd de slo­tral­ly op Wall Street vri­jdag duidelijk door mani­u­latie op gang gebracht. Al dagen zeg ik, het moet met meer dan 1% omlaag om de dal­ing echt op gang te bren­gen, tot 21:00 was dat ook zo, maar net alsof het uit de lucht komt vallen, komen de zand­man­net­jes weer voor­bij rond het slot om de trou­bles uit te veg­en en het er weer opge­po­et­st uit te lat­en zien. Want, lat­en we eerlijk zijn, de wederom verzwakking van de banen­markt en de bijstelling tot ‑221.000 over de maand juni, kan toch geen reden zijn om de beurs te doen flo­r­eren en ze op nieuwe hoogtepun­ten te bren­gen? Dat werd ook eerst ingezien tot die onbe­gri­jpelijke slo­tral­ly tij­dens het laat­ste uur. Om u even duidelijk te mak­en hoe de groei en het ver­lies van de jobs ver­loopt in de VS, zie tabel hieron­der deze update …

Maar goed, de markt laat het voor­lop­ig nog voor wat het is, en sinds het vorige rap­port op 2 juli staan we 1000 pnt hoger met de Dow Jones, de markt laat men dus niet gaan, de onderkant van de Ris­ing Wedge” werd aanger­aakt, de ral­ly zorgde ervoor dat we er weer boven staan, zie grafiek hieron­der … Vol­gende week (FED dins­da­gavond) nieuwe poging? Lijn loopt ste­vig omhoog, dus de koers moet dat ook doen.… 10.700 zal snel door­bro­ken moeten wor­den omdat de onder­li­jn daar eind vol­gende week al aankomt…

De ser­vices update:
De Tur­bo posi­ties, lopen nog voor onze leden, hier moet ik wat meer tijd voor nemen, deze acties lopen meestal wat langer. De AEX staat ongeveer op instap, de DAX en de Dow staan op wat ver­lies, u kunt de posi­ties nog opne­men voor als de dal­ing echt op gang komt, we zit­ten daar niet zover meer vanaf denk ik. We han­de­len ook met de Guy‘s Traders Dai­ly op 5 vaste indices, dat is korte han­del met RBS Mar­ketindex of met Futures, daar kun­nen we ook buiten de beur­suren werken, en het gaat om korte ter­mi­jn posi­ties. De tar­get, stop en instap geef ik door voor­beurs, elke mor­gen. Gis­teren wer­den er 4 posi­ties op koers­doel ges­loten met winst, de maand start vrij vlak na enkele hele goeie maan­den daar. De leden van Tur­bo 10 en Tur­bo 25 kri­j­gen deze mails elke mor­gen ook bin­nen en kun­nen mee­doen. Voor dit alles, kies Tur­bo 10 of Tur­bo 25, en wordt lid, u zult er geen spi­jt van kri­j­gen, ook al is het om in het begin mee te kijken hoe dat werkt. Vanaf 149 euro per kwartaal kan dat al … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link .…

Het sen­ti­ment meten = weten !!
Hier op de site ook in te vullen, raad erbij de AEX eind­stand en wie goed zit wint 200 Euro. Belan­grijk­er is natu­urlijk dat er zoveel mogelijk mensen deze sen­ti­mentsme­ter invullen, hoe meer hoe beter, hoe meer men weet hoe de beleg­ger nu denkt over de markt. Vul uw verwacht­ing in via deze link .… Doe dus ook mee, we zijn er u dankbaar voor natuurlijk. 

Volg US Mar­kets, met tussen­ti­jdse beur­swaarne­min­gen via TWIT­TER … Ga naar www​.twit​ter​.com/​u​s​m​a​rkets en kijk mee .… ieder is welkom .… Een goed weekend .…



Ris­ing Wedge Dow Jones:

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.