Beursdagboek Trader Guy 16 juli 2010, 19:28

...

DALING TERUG?

16 juli 2010, 19:28 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 7 / 12 | (0)


dan weer lager, ben benieuwd of ze nog mooie din­gen gaan vin­den vanavond tij­dens het laat­ste uur, ik betwi­jfel het … Als we een zigzag trend ken­nen, en daar ga ik vanu­it, dan verwacht ik geen dal­ing van meer dan 8 tot 10%, dus het bli­jft oplet­ten de komende dagen. Kan nog een lange tijd ges­taag omlaag gaan met grote beweg­in­gen tussendoor. Via de Guy‘s Traders Dai­ly hebben we weer pri­js met 5 indices, zo scoren we ook in JULI per­fect, en dat alles met RBS Mar­ketindex. U kunt mee­doen, echt geen daghan­del, gewoon elke dag nieuwe getallen, instap, stop loss en uit­stap, van 5 indices. Dat kan dus al met 5600 euro aan mar­gin. Ook deel­ne­men? Schri­jf u in via deze link … De Tur­bo posi­ties houden we aan, die kun­nen langer lopen, de Tur­bo 10 en Tur­bo 25 portfolio‘s zijn wat rustiger qwa opzet … Ook hier, nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Tot later .…


...

CIJFERREGEN VOORBIJ

16 juli 2010, 14:49 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 9 / 12 | (0)


genoeg cijfers gezien, er is amper iets anders gewor­den tot nog toe, we kun­nen weer verder met waar we mee bezig waren voor dat al dat nieuws kwam, omlaag dus. Dat we gis­teren zoveel bloe­men over de markt heen kre­gen was dan ook weer niet nor­maal, zek­er niet zo 30 minuten voor het slot. Maar toch, de MUUR van weer­stand staat er gewoon nog, en die is behoor­lijk dik merken we.

Voor­lop­ig nog de open­ing afwacht­en, waar komen we uit met de Dow Jones … tot straks …


...

GOOD NEWS SHOW

16 juli 2010, 08:48 | Trader Guy | leestijd: 2 minuten | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


gis­teren, net voor het slot op Wall Street, was er de Good News Show” met na elka­ar, BP meld dat het lek dicht is, en Gold­man Sachs komt met de SEC overeen dat de zaak afgekocht wordt. We hebben het gezien, direct al het ver­lies dat er stond weg, de indices sluiten nage­noeg onveran­derd. Nabeurs was men echter niet tevre­den over Google wat de zaak tem­perde nadi­en, van­mor­gen staan de Futures dan wel weer in de min, de euforie is weer weg blijk­baar. Maar, zo ziet u het maar weer, zo rea­geren de mark­ten tegen­wo­ordig. Men mag blij zijn dat het lekken van de Olie stopt, maar of daar­door de beursko­ersen omhoog moeten? Een groot vraagteken hoor?? … En Gold­man, die de zaak bedonderde, betaald meer dan 500 miljoen om er vanaf te komen met de SEC? Ook hier, moet men daar nu zo blij van wor­den? Maar, dat is de markt, zo gaat dat …

De AEX bereik­te gis­teren de 328 pnt, ik denk dat we daar wel weer naar­toe kun­nen, en als Wall Street tot het besef komt dat er aan de bovenkant niet veel eer meer te behalen valt, dan kun­nen we nog wat lager het week­end in. Tussen 12:30 en 16:00 zal het zwaartepunt liggen van­daag, er komen nogal wat cijfers naar buiten … Dus, oplet­ten … Al bli­jf ik uit­gaan van de dal­ing, als voor­beeld neem ik Azië, zie de indices daar een, al dagen, weken, onder druk …

De koers­doe­len weten de leden al, we hebben erop ingezet, en u kunt nog mee mocht u nog geen lid zijn van de ser­vice Polleke, Tur­bo 10 of Tur­bo 25. Daar werken we met Turbo‘s en ieder kri­jgt een SMS met een sig­naal om in en uit te stap­pen in een geselcteerde posi­tie. We geven alle details door dus … nog geen lid? Schri­jf u in via deze link …

Cijfers van­mid­dag:
Wel nog cijfers van enkele banken net na de mid­dag, onder andere Cit­i­group (14:00) en BoA (13:00) komen met cijfers, maar ook Gen­er­al Elec­tric rond 12:30 is iets om in de gat­en te houden natu­urlijk. Om 14:30 kri­j­gen we nog de inflatie (CPI) en om 15:55 het con­sumenten­ci­jfer. Kan dus een volatiel dag­je wor­den weer.

Grafiek S&P Future:



Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.