Beursdagboek Trader Guy 7 juli 2010, 21:34

...

MOOIE DAG EN WALL STREET MEE

7 juli 2010, 21:34 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 4 / 12 | (0)


een hele goeie vuurpi­jl van­daag, die op slot mooi tot ont­ploff­ing komt, bij­na 10.000 pnt weer bij de Dow, en de Trans­port index die meer dan 3% sti­jgt, de Nas­daq een goeie 2,5% pakt ter­wi­jl de S&P 500 boven de 1050 pnt lijkt te gaan sluiten. Een heel goed teken om de ral­ly vol te mak­en tot min­i­maal de zone 10.150~10.200 pnt bij de Dow, en naar de 1070~1075 pnt bij de S&P 500. Goed ook dat de meerdere sec­toren mee­doen, er kan een ver­volg komen mor­gen hierop.

Voor de AEX heb ik de 328 pnt in gedachte als koers­doel nu, bij de DAX de 6150 pnt of iets hoger. De val­u­tadruk op de Euro lijkt weg nu, ook de Olie doet weer mee omhoog net als het Goud dat weer boven de 1200 dol­lar staat. Mor­gen een nieuwe dag, mogelijk met nog hogere koer­sren … Pret­tige nacht, en tot mor­gen voorbeurs …


...

POGING 2 VOOR DE DRAAI

7 juli 2010, 13:53 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 11 / 12 | (0)


gis­teren een losse flod­der, van­daag eerst lager maar na de mid­dag komt er opnieuw een poging op gang met kansen … Zek­er Europa tra­cht weer op te kruipen richt­ing de standen van gis­teren, maar men is nog wat scep­tisch voor Wall Street dat ook mee moet doen. Aangezien de Futures daar nog wat in de min staan, lijkt men toch te kiezen om af te wacht­en hoe de echte markt zal starten straks. We staan dicht bij een draai die op zijn minst een paar dagen zou moeten kun­nen duren, mijn 3 tot 5% sti­j­gen op de S&P 500 en de Dow Jones bljven dan ook staan voor­lop­ig. Kan een behoor­lijke impuls omhoog wor­den dus … over de gehele markt bekeken…

De Euro bli­jft rond die 1,26 dol­lar hangen, ook van­daag … de Olie wordt wat sterk­er ter­wi­jl het Goud onder die 1200 dol­lar bli­jft … Ook de JPY doet rond de 110 weinig, hier verwacht ik op korte ter­mi­jn wel een beweg­ing omhoog trouwens …

De ser­vices, korte ter­mi­jn posi­ties, gis­teren kun­nen sluiten, van­mor­gen weer opgenomen, de lange lopen nog en u kunt die nog opne­men door lid te wor­den. Ook de nieuwe korte posi­ties kun­nen opgenomen wor­den. Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link .…


...

NATTE VUURPIJL WALL STREET

7 juli 2010, 08:57 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


zo omschi­jf ik het ver­loop van gis­teren, een knal omhoog bij de open­ing maar de afloop was een teleurstelling op Wall Street waar de indices amper in het groen wis­ten af te sluiten. De Trans­port index sloot zelfs met een behoor­lijk ver­lies waar­door de kans op een draai werd uit­gesteld. Maar, aan de andere kant is het goeid voor onze indices natu­urlijk, een groot deel van de winst die gis­teren werd behaald bli­jft er staan, en aan de andere kant wordt de kans nog grot­er dat Wall Street zijn her­s­tel in gaat zetten waar Europa, en ook Azië aan mee kan doen. Zo slecht is het ver­loop nog niet, ten­min­ste, als Wall Street NIET verder wegza­kt. En, kijken we naar de S&P 500 dan zien we weer een hogere bodem, en een hogere top gis­teren. Het mooiste ver­loop voor van­daag zou zijn, weer een hogere bodem, en proberen de top van gis­teren te pakken. Die komt uit rond de 1140 pnt, zie grafiek hieronder …

De Euro bli­jft sterk in de buurt van de 1,26 van­mor­gen, de JPY bli­jft al een tijd­je hangen rond de 110 tov de Euro. Het Goud staat weer onder de 1200 dol­lar, de Olie bakt er ook al niet zoveel van met de Brent rond de 71 dol­lar per vat.

De ser­vices, korte ter­mi­jn posi­ties, gis­teren kun­nen sluiten, de lange lopen nog en u kunt die nog opne­men door lid te wor­den. Ook de nieuwe korte posi­ties kun­nen opgenomen wor­den. Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link .…


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.