Beursdagboek Trader Guy 1 juli 2010, 22:26

...

SESSIE MET ALLES ERIN

1 juli 2010, 22:26 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 4 / 12 | (0)


van­mor­gen nog redelijk na slechte verwachtin­gen, na de mid­dag hoopvol tot 16:00 waar de klap kwam. Niet zozeer de dal­ing in groote, meer de zoveel­ste sessie na elka­ar. Al valt het mee rond het slot aangezien de Nas­daq boven de 2100 bli­jft, de Semi con­duc­tor en de Trans­port (voor­lop­ers) in het groen weten te sluiten. De grafieken zien er wel slecht uit, maar dat deden ze 4 weken gele­den ook al, en daar­na hebben we ook nog genoeg mooie din­gen gezien na het mak­en van een bodem. 

De lat mag nu wel wat lager, 10.200~10.250 max­i­maal nu? De AEX 328 pnt ongeveer. De DAX zal wel een eind boven de 6000 pnt ger­ak­en. Alleen, we moesten door deze omstandighe­den wel wat actie onderne­men, de AEX door rollen, de DAX ernaast leggen en de Dow wat uit­brei­den, voor het­geen er mogelijk zal komen. De motor kan de dol­lar zijn die verzwakt, en de Bond die terug kan. We zullen het er mor­gen over hebben … Pret­tige nacht …


...

DRAAI GOED MOGELIJK NU

1 juli 2010, 12:56 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


met krak­en en alles erbij, zien we de AEX van zijn laag­ste punt wegkruipen nu, ook de Futures lijken zich te willen her­pakken maar daar­voor moet de SP future boven de 1027~1028 pnt zien te ger­ak­en. De kans erop wordt wel grot­er nu, alleen moet het nog gebeuren. Zie de grafiek maar waar ik 2 lij­nen laat zien, de eerste doe­len omhoog dus zodra de bodem defin­i­tief is. De cijfers van­mid­dag, waar ieder bang voor is nu, moeten uitkomst bieden, op momenten als nu kun­nen slechte cijfers de boel doen draaien omdat ze slechter had­den verwacht. In deze fase, geloof ik nog niet in een CRASH, kan nog komen maar nu niet, de dal­ing is te zwak, vooral in andere regio‘s dan Wall Street. Zie de DAX die nog maar iets onder de 6000 pnt staat, en Azië waar men ook al niet echt bang lijkt te zijn … Dus, ras­beren, let op voor de BULL die op het vinken­touw zit nu …

Ste­un, de val­u­ta­markt, ik zie dat de Euro zich her­pakt, en de dol­lar aan het verzwakken is. Deze com­bi­natie is goed voor de aan­de­len­mark­ten. Wel moet de JPY wat verzwakken nu, ook dat kan de komende dagen. Kor­tom, ik wil wel eens zien waar we staan vanavond om 22:00 … kan een ver­rass­ing wor­den voor velen, mogelijk ook voor mezelf …

Posi­ties? We hebben een en ander lopen, en uit­ge­breid van­daag … U kunt nog mee met de posi­ties, nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Tur­bo 10, Tur­bo 25 en Polleke ver­zor­gen per SMS en mail de acties meteen als er een kans is .…

Grafiek S&500:


...

BULL NU SNEL NODIG !!

1 juli 2010, 08:44 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 6 / 12 | (0)


we zakken door, van­mor­gen, maar Azië kan de schade nog beperken tot nog toe. In ver­houd­ing met de dal­ing op Wall Street zien we niet echt een sell off daar, ook gis­teren niet. Het brokkelt daar ook af, maar het tem­po is niet echt veron­trustend. Ook de val­u­ta­markt ver­toont niet echt geweld, waar­door ik denk dat de markt hier snel een bodem kan vin­den. En, dat zou dan via Wall Street moeten gebeuren. Al staan er hier en daar gevaar­lijke schoud­er kop schoud­er for­maties die de indices mogelijk nog lager kun­nen sturen. Zie bijvoor­beeld de Nas­daq, en de de S&P 500 maar, dan zou er nog min­i­maal 180 pnt bij de S&P 500 vanaf moeten, en bij de Nas­daq zo‘n 350 pnt. Daarom, men zal zich aan alles vast moeten houden om dit te voorkomen nu, een reden temeer om hier wat te doen om het al zo kwets­bare her­s­tel vast te houden. We zullen het van­daag zien in elk geval, want we staan op die belan­grijke pun­ten, er moet wat gebeuren, hoe dan ook. Van­daag, of mor­gen .… Tot straks …

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.