Beursdagboek Trader Guy 17 juni 2010, 20:18

...

MARKT BLIJFT STERK

17 juni 2010, 20:18 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)


een reeks slechte cijfers, Wall Street start zwak, de edel­met­al­en komen hele­maal weer op gang en de val­u­ta­markt lijkt nog wat in het voordeel van de Euro te bewe­gen. De AEX deed weinig, een klein, wat zeg ik, min­i­maal plus­je. De DAX in tegen­stelling knalt erop los van­daag maar staat bij­na op zijn top. Maar, ook hier niet al teveel ruimte meer naar mijn mening, daarom hebben we via Tur­bo 10 en Tur­bo 25 wat kun­nen doen, we zit­ten in de markt dus … U kunt nog mee met de posi­ties door lid te wor­den, u kri­jgt dan de tips. Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Nu wacht­en waar de Dow op sluit straks, we zijn benieuwd … Tot mor­gen, als er stroom is hier … nu gelukkig net wel weer … maar voor hoelang?


...

Speciale ledenupdate

17 juni 2010, 09:04 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 0 / 12 | (0)


Nog steeds geen stroom waardoor ik geen ledenupdate kan sturen. Daarom voor de leden via deze weg de cijfers ... We gaan short op de AEX vanaf 335 met stop op 342 en doel op 328 We gaan Short op de DAX vanaf 6190 met stop op 6240 en doel op 6110 We gaan Short op de Nasdaq 100 op 1900 met stop op 1930 en doel op 1860 Gisteren opgenomen, en dat kan nu nog, Short op de Dow vanaf 10.390 met sstop op 10.480 en doel op 10.280 Short op de S&P 500 vanaf de 1110 met stop op 1119 en doel op 1087 Dat zijn de cijfers voor vandaag, de markt kan een top zetten nu. Ook de Euro zou kunnen draaien vanaf de 1,23 dollar. U kunt ook lid worden van deze service waar u elke dag deze cijfers krijgt naast de turbo signalen. Schrijf u in via deze link ...

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.