Beursdagboek Trader Guy 22 april 2009, 22:20

...

EEN MOOI SPEL

22 april 2009, 22:20 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


wat een beweg­in­gen van­daag op de beurs, eerst door de tech omhoog getrokken en tij­dens het laat­ste uur een sell of die behoor­lijk was … Gevolg, Wall Street tij­dens het laat­ste uur met de SP future van +1,5% naar — 1,5% … dat is snel dus … De Dow even boven de 8000 pnt maar weer terug, de Nas­daq kon de schade weer beperken tot weinig ter­wi­jl de Semi­con­duc­tor index zelfs een mooie winst kon boeken … Dat is het ver­haal voor van­daag, mor­gen zien we verder … Er liggen plan­nen klaar voor weer een actie, kan deze week nog zelfs … Nu nog hele­maal CASH, we staan er nog alti­jd voor dit jaar heel goed voor … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Pret­tige nacht …


...

KIJK DIE NASDAQ EENS

22 april 2009, 16:26 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


even wat aan beweg­ing gedaan, nu weer aan het werk … Al een tijd­je zeg ik dat op Inter Mar­ket gebied er enkele groene lam­p­jes gaan bran­den, wel het Nas­daq ofwel Tech­nolo­gie lam­p­je schi­jnt al een tijd­je mooi groen, veel groen­er dan de rest zodat deze markt nu al een tijd aan ons vertelt dat het alle­maal nog veel beter zal wor­den met de beurs … Daarom, we staan op punt om een mooie beweg­ing in te zetten met nieuwe top­pen … We hebben tijd hoor, want we moeten eerst een volle trein hebben en er ont­breken nog wat pas­sagiers, die komen er lat­er wel bij na de laat­ste kans om in te stap­pen in de buurt van de 224 voor de AEX en de 4400 voor de DAX … We zullen zien, ik ga er in elk geval wat mee doen … U kunt ook mee natu­urlijk, schri­jf u hier in … De val­u­ta­markt lijkt ook weer aan te trekken, oplet­ten dus want we zijn zoals ik al aan­gaf bezig met een tankstop … O ja, dat zal de Olie ook wat duur­der mak­en vanaf nu … Tot straks …


...

STERK HOUDEN

22 april 2009, 12:39 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


de markt is vrij sterk, dat weten we al maar van­daag zien we dat duidelijk, grote Nog­maals, door een stor­ing zijn de eerste 2 bij­dra­gen uit het dag­boek verd­we­nen helaas … De markt dan, dalin­gen wor­den moeil­ijk­er … Wie daar nog aan twi­jfelt moet maar eens kijken hoe het er in okto­ber en feb­ru­ari aan toe ging en hoe het er nu aan toe gaat … Toen waren er echte beweg­in­gen omlaag, nu zijn het spelden­prik­jes … Maar, we kun­nen nog wel iets inlev­eren hoor, er wacht­en nog massa‘s belang­stel­len­den een 2 tot 4% lager, daar kan de nieuwe volle trein van start met een uit­braak tot boven de 247 en 4650 bij de AEX en de DAX en tot boven de 875 bij de S&P 500 … Wat geduld nog en voor wie aan short posi­ties denkt, dat mag maar denk aan de man met de hamer die onver­bid­delijk toe zal slaan als men te lang aan die gedachte vasthoud … Zelf zit­ten we 100% CASH met de ser­vices Tur­bo 10, Tur­bo 25 en Brons 25 … We gaan weer iets doen, en vrij snel denk ik … Nog geen lid? Schri­jf u hier in … Tot straks …


...

HERSTEL WEER SNEL

22 april 2009, 10:04 | Trader Guy | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 12 / 12 | (0)


we hebben een stor­ing gehad zoals u merkt, dus snel een update … u merkt het nog maar eens, de kracht is king momenteel want de beurs zakt wel weg maar wordt ontzettend snel weer opgekocht … Vergeet dit niet, onthou dit want dit zijn sig­nalen in overvloed dat als er een uit­braak komt we gaan vliegen met de beurzen naar veel hogere niveaus … Nog­maals, eerst kun­nen we wel nog een etage lager om de laat­ste lad­ing belang­stel­len­den rond de 225 en 4400 pnt op te halen … Dan moet u wel mee zit­ten hoor … De leden kri­j­gen meer info lat­er … Nog geen lid? Schri­jf u in via deze link … Tot straks .…

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.