Beursdagboek Polleke 11 januari 2019, 07:40

...

AEX & DAX: winstnemen aan 'bovenzijde'

11 januari 2019, 07:40 | Polleke | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 9 / 12 | (0)


Vorige week op DAX 10400 en AEX 480 gin­gen we bij Tech­nisch Polleke uit van een tijdelijk her­s­tel richt­ing de onderz­i­jde’ van een vorig patroon van enkele weken gele­den. Dat her­s­tel zou deze week uit­lopen met als Tar­get­zone DAX 10800 – 10900” en AEX 490 – 495” op slotbasis.

Deze Tar­get­zones voor Long zijn duidelijk behaald — en win­st­ne­men is dan aan­ge­name aktie. Beschei­den han­dels­men­tal­iteit over­heerst nu ! Tij­dens vol­gende uren en sessies is boven­di­en Short een optie bij elke opwaartse intra­day prik — - zolang die maar BIN­NEN het getek­ende VLAG-patroon op DAX / AEX kan bli­jven op slot­ba­sis. Bij Tech­nisch Polleke hebben we wat reserve voorzien voor intra­day opwaartse prikken boven die grens.

Beschei­den han­dels­men­tal­iteit en beschei­den doel is het mot­to van Tech­nisch Polleke zolang we onder de DAX 11400 bli­jven, en zolang we boven VIX 16” bli­jven op Wallstreet.

Uit de Ocht­end­Blog van gis­teren donderdag.

20190110Technisch Polleke f81cd

De korte inten­sieve VideoBlogs van woens­dag en zondag-avond geven op een ver­staan­bare wijze de log­i­ca weer van de wis­pel­turige mark­ten. Er zit alti­jd een struc­tu­ur in de mark­ten — altijd !

U kan die struc­tu­ur dagelijks mee opvol­gen met enkele minuten per dag van uw tijd. Trad­er Guy chal­lenged u met dagelijkse Trade voorstellen.

U kan dagelijks aansluiten bij de VideoBlogs van tech­nisch Polleke door lid te wor­den via de Trader­shop via de link https://​www​.usmar​kets​.nl/​t​r​a​d​e​r​s​h​o​p​.html dat kan nu via de voor U een gun­stige kennismaking.

Paul


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.