Beursdagboek Polleke 8 april 2013, 08:20

...

AEX: doel Rode Draad op 342 gehaald

8 april 2013, 08:20 | Polleke | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 9 / 12 | (0)


een bij­zon­der inter­es­sante dag vri­jdag. Nog voor de Banan­cijfers uit waren, was het neer­waarts Polleke-doel op 342 al bin­nen. De Rode Draad pakt tra­di­tiegetrouw min­i­maal 10 AEX-pun­ten. Dat rekent makke­lijk door.

Op de pri­vate Polleke-BLOG van zondag deed ik de verwachtin­gen voor vanocht­end en mor­gen uit de doeken, met een kort vooruitzicht op wat daar­na het Polleke-sys­teem verwacht dat kan volgen.

Kijk even mee op één van de tekenin­gen van deze Blog. Als u inter­esse hebt in de bijhorende instruc­ties, ver­wi­js ik naar de maan­delijkse aan­meld­ing onder sec­tie abon­nementen’.

zondag

Uit deze grafiek alleen kan u geen con­clusies voor vol­gende uren en sessies trekken.

Polleke



...

AEX: doel Rode Draad op 342 gehaald

8 april 2013, 08:19 | Polleke | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 9 / 12 | (0)


een bij­zon­der inter­es­sante dag vri­jdag. Nog voor de Banan­cijfers uit waren, was het neer­waarts Polleke-doel op 342 al bin­nen. De Rode Draad pakt tra­di­tiegetrouw min­i­maal 10 AEX-pun­ten. Dat rekent makke­lijk door.

Op de pri­vate Polleke-BLOG van zondag deed ik de verwachtin­gen voor vanocht­end en mor­gen uit de doeken, met een kort vooruitzicht op wat daar­na het Polleke-sys­teem verwacht dat kan volgen.

Kijk even mee op één van de tekenin­gen van deze Blog. Als u inter­esse hebt in de bijhorende instruc­ties, ver­wi­js ik naar de maan­delijkse aan­meld­ing onder sec­tie abon­nementen’.

zondag

Uit deze grafiek alleen kan u geen con­clusies voor vol­gende uren en sessies trekken.

Polleke


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.