...

Zand in de motor...

29 september 2009, 20:51 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 7 / 12 | (0)


Gis­teren beleef­den de aan­de­len­mark­ten de sterk­ste sti­jging sinds augus­tus j.l. En dat ter­wi­jl de aan­de­len­mo­tor toch echt leek te gaan haperen eind vorige week. Alsof er, na de Fed bijeenkomst van afgelopen woens­dag even afgeremd en gestopt moest wor­den bij tanksta­tion Bernanke voor een nieuwe mon­e­taire refill’. Gelukkig had Gaso­line Ben weer genoeg liq­uiditeit voor iedereen, en was lat­er afreke­nen weer eens geen probleem.…..come on and take a free ride.…..Wegspuitende aan­de­lenko­ersen gis­teren waren het gevolg. You should­n’t watch a giv­en horse in the mouth off course, maar het is maar de vraag wat de kwaliteit is van de gratis weggegeven brand­stof. Over het alge­meen schi­jnt goed­koop, duurkoop te zijn.…
Dus ja, u raadt het al, ik bli­jf voor de komende maan­den onver­min­derd negatief ten aanzien van het sti­jgingspo­ten­tieel van de beurzen. De vaste lez­ers van deze blog weten dat ik voor­namelijk han­del in Nas­daq E‑mini futures. Wan­neer ik deze future maar weer eens als ref­er­en­tiewaarde gebruik, zie ik op moment van schri­jven de E‑mini decem­ber op 1715,50 staan. Beperk­te sti­jging tot 1720 – 1725 is wel mogelijk. Voor een rustige hart­slag zou ik echter deze sti­jging lat­en lopen en wacht­en op een dal­ing onder de 1700. Daar­na ga ik weer bijtanken.…. 

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.