...

Wederom marktmanipulatie

15 februari 2008, 10:11 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)

De drie bub­bles zijn: dot​.com; Iraq​.com en credi​et​.com. Men kan het niet lat­en de aan­de­len­mark­ten te manip­uleren. Kijk naar de euro-dol­lar ver­houd­ing. Men kan wel zeggen vraag en aan­bod’ maar daar geloof ik niets meer van. Het is belaz­eren’ en belaz­erd wor­den’. Nige­ri­anen hebben gelijk: zij doen niets anders dan wat in het groot in de west­erse wereld’ gebeurd. 

Dat mensen dociel zijn weet ik, ik ben het zelf ook maar dat men zich willig naar de slacht­bank laat lei­den? Ik heb van iemand ver­nomen die sinds kort bij de UBS bank werkt dat deze bank in vergelijk met een overgenomen bank vele malen pro­fes­sionel­er de IT kant heeft geor­gan­iseerd. Van een ander overgenomen bedri­jf hoorde ik dat men onpro­fes­sioneel omgaat en omging met klanten waar­bij de IT afdel­ing gewoon slecht geor­gan­iseerd was want man­agers zijn cijfer­aars en geen pro­ce­dureurs. Over Getron­ics kan men nu zwi­j­gen en dat is maar goed ook. De economie gaat goed’? Bij avond door Ams­ter­dam lopend zie ik iets anders: unheimisch. 

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.