...

FILMPJE: TERUGBLIK 2009

30 december 2009, 15:50 | Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)

US Mar­kets TV in 2009, een mooi jaar met Kar­li­jn die kwam, de real live zak­en en de mark­t­analy­ses. Soms gaat het ook wel eens niet goed, enfin een com­pi­latie van wat er alle­maal de revue passeerde in 2009. Op naar 2010 waar we zek­er gaan proberen om US Mar­kets TV verder te ontwikkelen.


[[BOT:TVITEM ID=7694]]

Redac­tie
US Mar­kets


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.