...

CRISIS? HOEZO CRISIS?

19 juni 2009, 10:35 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 7 / 12 | (0)

Kar­li­jn ging naar de har­ing­par­ty in het Hilton in Ams­ter­dam en vroeg er aan de aan­wezi­gen, som­mi­gen bek­ende Ned­er­lan­ders, wat ze merken van de cri­sis. Op haar eigen manier kreeg ze toch hier en daar de antwo­or­den op haar vra­gen. Toch de moeite om even te kijken, een mooi item voor US Mar­kets TV is het gewor­den. Zo te merken voe­len er nog niet veel de harde hand van de cri­sis momenteel.

[[BOT:TVITEM ID=7361]]

Guy Boscart
US Mar­kets



Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.