...

Handleiding lezersanalyse

1 maart 2011, 10:57 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 6 / 12 | (0)

Als eerste: Als we het hier hebben over Schri­jf analyse” dan kan ook gelezen wor­den Stel vraag”!

Stap 1:
Log in met uw gebruik­snaam en pass­word.

Stap 2: Ga naar de groene knop – Schri­jf Blog. U komt terecht in de edi­tor Schri­jf nieuwe analyse”.

Stap 3: Schri­jf blog

Schri­jf nieuwe analyse” bevat de vol­gende ele­menten:

Pub­li­cati­es­ta­tus. Staat Pub­li­cati­es­ta­tus op pub­liceren’ dan wordt bij het aank­likken van de blauwe knop (‘bewaar analyse’) een email ges­tu­urd naar de US Mar­kets Redac­tie met een ver­zoek tot pub­liceren. Staat Pub­li­cati­es­ta­tus op Con­cept’ dan zal bij het aank­likken van de blauwe knop het con­cept voor u wor­den bewaard, zodat u er lat­er weer aan kunt werken.

Edi­tor. In Edi­tor schri­jft u uw analyse te begin­nen met de titel. Deze titel mag niet langer dan 40 tekens zijn i.v.m. de ruimte beschik­baar op de home­page.
Bij het schri­jven van het artikel in Edi­tor willen we u wijzen op de vol­gende mogelijkhe­den:
Via deze but­ton kunt u tekst plakken vanu­it Word. Het is aan te raden om de tekst van uw artikel te kopieren vanu­it het Word-bestand en te plakken in het ven­ster van de edi­tor. Hier­door verd­wi­jnt de Word-opmaak.

Afbeeldin­gen: U kunt een afbeeld­ing plaat­sen door op de tab Afbeeldin­gen’ te klikken. Blad­er door uw com­put­er en selecteer de afbeeld­ing op die u wil plaat­sen. Klik daar­na op Begin upload’. Dan ver­schi­jnt de afbeeld­ing in het ven­ster. Klik dan op de afbeeld­ing en ga naar invoe­gen. Klik hierop en dan ver­schi­jnt de afbeeld­ing in uw artikel. In de edi­tor kunt u dan alles met de afbeeld­ing doen wat u wil.

Stap 4:
Is het artikel klaar klik dan op de blauwe knop Bewaar analyse’. Wij kri­j­gen dan een email met uw lez­er­s­analyse en zullen deze dan na het bekeken te hebben, pub­liceren.

Mocht u nog vra­gen hebben, mail dan naar redactie@​usmarkets.​nl

Veel plezi­er met bloggen!!!



Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.