...

EU derivaten 'long'?: Neemt winst !

5 september 2006, 12:26 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 4 / 12 | (0)

Long’ in Europese Indexderivat­en sinds eerste helft augus­tus? .… Neemt dan de winst !
Ga min­i­maal naar de zijli­jn .…

Long’ in Europese Indexderivat­en sinds eerste helft augustus?
Neemt dan de winst !
Ga min­i­maal naar de zijlijn.

Of installeer shorts’ beschermt door risi­co /​stops juist boven de hoog­ste pun­ten van van­daag en gisteren.
en dan zien we u hopelijk met de winst weer terug op of rond de hoog­ste koersen van juni / juli l.l.

Hoog­ste pun­ten juni / juli ons niveau om weer te kopen t.b.v. long’-posities, ten­z­ij Rent­ed­erivat­en dan door juli-‘lows’ heen zijn gevallen.

DAX-index en future waren niet in staat het breekpunt 78.6/80% van de mei / juni — daling 
EN 
de MOB­weer­stand (con­form advGET Elliottsoftware/​trading sys­tem) te overstijgen !
dus op zijn amerikaans niet omhoog dan omlaag.

Boven­di­en wil de effec­tieve Rente niet omlaag op dit moment, en derhlave bijv de GBund­fu­ture niet verder omhoog dan die 118.50.
Neemt de winst — met door mij gead­viseerde longs’ van 117.01; 1st winst 117.75.
Verkoop NU restant longs’bestens, terugkopen bij 117.25 met risi­co < 117-slot.

Oh ja, verkoopt ook uw aan­de­len­posi­tie in enext- Spyk­er Cars bestens, 
want indi­en we ook nog eens onder 15.50 door gaan dan lonkt slechts cor­rec­tie-niveau 13.75 en 11.00.
Er lijkt een for­mule-1-spijk­er in de ban­den van deze luxe car te zitten.
Gaan we niet onderuit dan slechts echt omhoog, indi­en de weer­stand bij 17.50 geslecht is.
Voor­lop­ig zeg ik totziens bij de :for­mule 11″.

Emst 5 – 92006 te 12:05 uur Ed vd Ende www​.mon​eyp​ick​er​.com of 0900 – 9244 (50ct/​m)


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.