...

DOW JONES MOET NOG VEEL LAGER

9 juli 2008, 14:18 | Guy Boscart | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)

Dat er wat her­s­tel komt zegt nog niets, vooral wan­neer we de week­grafiek van de Dow raad­ple­gen dan moet er nog behoor­lijk wat van de index af … Een analyse van de Dow Jones index …

De DOW JONES kan nog veel dieper terug!

De grafiek laat het in feite al zien, de Dow Jones is er nog lang niet klaar mee want nu de index onder de nek­li­jn is geza­kt wacht­en de niveaus 10.700 , de 10.000 en zelfs de zone 9500~9700 pnt. Op zijn minst moet de Dow Jones nog 700 pnt terug en eigen­lijk mogen we er op wat lan­gere ter­mi­jn vanu­it gaan dat de index nog 2000 pnt terug moet. Dat is veel, maar gezien de ontwik­kelin­gen op de finan­ciele mark­ten samen met de tech­nis­che con­di­tie zek­er niet onmogelijk.

Op week­ba­sis is de lange ter­mi­jn trend duidelijk te zien, vri­jwel alle mogelijke ste­un­li­j­nen die voor enige hou­vast moeten zor­gen wer­den met het groot­ste gemak naar bene­den toe door­bro­ken waar­door de index nu tussen de 10.700 (ste­un) en de 11.700 (weer­stand) hangt. Geen posi­tieve vooruitzicht­en dus en dat zek­er niet op de wat lan­gere ter­mi­jn. Daarom voorzie ik nog wel een sti­jging tot max­i­maal de reeds eerder genoemde 11.700~11.750 pnt maar daar­na denk ik dat het onver­bid­delijk weer fors omlaag kan.

Strate­gie:

We komen hier zek­er op terug via de ledenser­vice uit­er­aard, maar dat we hierop gaan anticiperen is zek­er. Via de Beurs Brief­ing die we naar Brons EXTRA, Tur­bo 10 en Tur­bo 25 sturen kom ik op tijd met een plan. Meer info om u in te schri­jven en over de ser­vice ziet u via deze link …

Dow Jones week:

Guy Boscart
US Markets


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.