...

Yahoo, het is een jongen!

14 januari 2005, 10:13 | US Markets Redactie | leestijd: 1 minuut | moeilijkheid: 5 / 12 | (0)

Een Roe­meens echt­paar kwam op het orig­inele idee hun zoon­t­je Yahoo te noe­men. Reden hier­toe is te zoeken in hun relatie, die startte via het inter­net. Hieruit blijkt dat je het nog niet zo gek kunt bedenken, of ergens gebeurt het.
Yahoo, het is een jongen!
Op de Yahoo!-website lezen we een merk­waardig bericht­je. Een Roe­meens echt­paar gaf hun zoon­t­je de zek­er orig­inele naam Yahoo. Het kop­pel heet Cor­nelia en Nonu Drago­man en ze leer­den elka­ar ken­nen via de beroemde inter­net-zoek­ma­chine. Na 3 maan­den chat­ten en mailt­jes over en weer zen­den besloten ze de grote stap naar het huwelijk te zetten.
Voluit heet het kind­je, geboren op Kerts­dag 2004, Lucian Yahoo. Lucian is de voor­naam van Cor­neli­a’s vader. 
Vol­gens een com­men­ta­tor op de Yahoo!-site is alles in orde, zolang Cor­nelia en Nonu maar geen uitroepteken toevoe­gen aan de naam van hun zoon. Want dan overtre­den ze de wet op de bescherming van de han­delsmerken. Ze zijn dus gewaarschuwd.
US Mar­kets

Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.