...

Onze snelweg naar SUCCES

16 januari 2012, 13:14 | Guy Boscart | leestijd: 4 minuten | moeilijkheid: 8 / 12 | (0)

De ser­vice Polleke is een enorm suc­ces bij US Mar­kets, een markante manier van han­de­len op de beurs met Turbo‘s maar wel suc­cesvol gezien de mooie resul­tat­en van de afgelopen 2 jaar. Hoe kun­nen we zoi­ets nu het best aan u uit gaan leggen? Wel, Polleke bedacht een mooi visueel voor­beeld dat voor ieder herken­baar moet zijn, lees hieron­der het ver­haal van de snel­weg met 4 stroken .…..


De autostrade naar sta­biele inkom­sten telt vier vakken:

De Pech­strook:
De meest rechtse is de pech­strook. Daar start u mee. U kijkt rustig naar het ritme van de Updates, en die van de markt. U sluit aan naar de eerste rijstrook wan­neer u er klaar voor bent. Bin­nen het Polleke abon­nement is er veel aan­wezig om u in te lezen in het­geen we doen, er is de dagelijkse update en er is ook het besloten FORUM waar u mede Polleke leden dagelijks kunt ont­moeten en ook rustig vra­gen kunt stellen over alles en nog wat. Zo ger­aakt u rustig gewend aan wat we doen en vooral hoe we werken.

De Rechter Rijstrook:
De tweede baan van rechts is de eerste rijstrook. Dat zijn onze SMS-Acties — de zoge­naamde reg­uliere acties’. Deze Acties zijn eigen­dom van USM en halen dagelijks het best gewogen even­wicht tussen sug­gesties uit deze Update en de kansen die zich voor­doen in de markt op het moment zelf. Guy is daar ver­ant­wo­ordelijk voor en hij vol­gt de hele dag de markt. Hij stu­urt de SMS en de MAIL maar ook zet hij de orders uit voor de leden die mee­doen via US Mar­kets Beheer waar u vanaf €10.000 aan deel kunt nemen. Alles loopt dan vanzelf, de pri­js voor een abon­nement hoeft u dan niet meer te betal­en, u kri­jgt de updates dan ook en u kunt ook mee­doen aan ons besloten FORUM.

De resul­tat­en van Beheer zijn klok­vast en vin­dt u op de web­site geheel transparant, uit­er­aard NETTO.

De Mid­den­strook:
De mid­den­baan is de Groene (of Rode) Draad. Bij mark­tex­tremen kri­jgt u duidelijk een plan met sug­gestie om in te stap­pen via de ocht­endup­dates. Die rode of groene draad houden we dan zo lang mogelijk vast tot er een hele mooie winst op staat. Via deze weg stap­pen leden dan vaak in met een tur­bo die ze dal een tijd lang lat­en staan tot er in de update staat dat het goed is geweest. Een goeie aan­vulling op het Polleke abon­nement is dit.

De Link­er­baan:
Op de snelle strook, de meest linkse vin­den we de bek­ende Klus­ac­ties. De sug­gesties lopen voor 2 a 4 pun­ten winst, meestal intra­day. De S/L is telkens en stan­daard MAX 3 pun­ten. U kijkt hier regel­matig zelf naar de markt en naar uw orders die u zelf in moet leggen. U werkt met dan met lim­i­etorders die u op voor­hand zelf in kunt leggen.

Nooit Spookri­j­den op de snel­weg:
Als laat­ste is er ook nog spookri­j­den, dat is geheel tegen de markt ingaan met alle risi­co van­di­en. Wij doen dat uit­er­aard niet, via een gede­gen Mon­ey Man­age­ment wrin­gen we ons rustig door de moeil­ijkhe­den die de markt met zich meebrengt.

Con­clusie:
Als u wat ervar­ing hebt opgedaan, kan u op meerdere stro­ken tegelijk werken. De geschiede­nis leert dat de drie rijstro­ken alle posi­tief zijn, en gecu­muleerd bij­zon­der lukratief. Ook weet u vooral wat u niet moet doen, dus niet spookri­j­den, en als u geen tijd hebt dan kiest u niet voor de link­er­strook maar voor de rechter en de mid­den­strook. Er is voor ieder wat, het abon­nement Polleke is naar onze mening het meest een­voudi­ge, duidelijke en transparante wat er te vin­den is. Onze kreet is dan ook steev­ast Nie­mand wordt rijk in 1 week” …

Meer weten? Probeer het Polleke abon­nement nu voor 199 Euro tot 1 MEI voor €199 en leer de 4 stro­ken ken­nen … Schri­jf u in via deze link voor Polleke

Het Polleke Team
US Mar­kets


Reageren

Anonieme comments achterlaten is niet toegestaan. Hiervoor moet u ingelogd zijn. Login »
Turbo’s zijn complexe instrumenten en brengen vanwege het hefboomeffect een hoog risico mee van snel oplopende verliezen. 7 op de 10 retailbeleggers verliest geld met de handel in turbo’s. Het is belangrijk dat u goed begrijpt hoe turbo’s werken en dat u nagaat of u zich het hoge risico op verlies kunt permitteren.